آموزش كاشت ناخن با ژل بيلدر قسمت اول

۳ بازديد

اگر ناخن هايي صاف و شكننده داريد، به كمك آموزش كاشت ناخن با ژل بيلدر به راحتي مي توانيد فرم ناخن خود را تغيير داده و يك كاشت فوق العاده را تجربه كنيد. امروزه در آموزش كاشت ناخن، مدل هاي كاشت ناخن با ژل فراگير شده و تكنسين ها از ژل هاي مختلفي از جمله بيلدر ژل براي انجام اين نوع كاشت استفاده مي كنند. نيل آكادمي در نظر دارد تا با آموزش كاشت ناخن با ژل بيلدر به بانواني كه داراي ناخن هاي شكننده و ضعيف هستند راه حل هايي را پيشنهاد دهد.

ژل بيلدر ناخن چيست؟

ژل بيلدر زيرمجموعه اي از مواد ژل در كاشت ناخن است كه معمولا به صورت كاسه اي در بازار عرضه مي شود و علاوه بر كاشت ناخن، براي صدف سازي ناخن و همينطور در طراحي ناخن جهت برجسته سازي و شبنم گذاري نيز استفاده مي شود. ژل بيلدر همان ژل كاسه اي است كه در مطلبي ديگر نيز به شما كاشت با ژل كاسه اي را آموزش داده ايم.

كاشت ناخن با ژل بيلدر با روش هاي مختلف انجام مي شود. همانطور كه در مطلب آموزش كاشت ناخن با پودر و يا مطلب آموزش كاشت ناخن با ژل به آن پرداخته شد تقريبا تمامي روش هاي كاشت ناخن را مي توان با استفاده از فرمر و يا تيپ و يا روي ناخن طبيعي مشتري انجام داد. اين نوع كاشت نيز از اين قاعده مستثني نيست و اين كاشت هم با استفاده از فرمر و تيپ و حتي روي ناخن مشتري قابل انجام است. در اين مطلب قصد داريم كه آموزش كاشت ناخن با ژل بيلدر را با استفاده از تيپ به صورت گام به گام به شما  آموزش دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.