ترفند كاشت ناخن قسمت اول

۲ بازديد

اگر به دنبال ترفندهاي كاشت ناخن هستيد تا پله هاي موفقيت را چندتا يكي طي كنيد، جاي درستي آمده ايد. كاشت ناخن مانند ساير لاين هاي زيبايي داراي ظرافت بالايي مي باشد. براي اينكه اين ظرافت و زيباييي رعايت شود و كاشت ناخن اصولي و دقيق انجام شود نكاتي وجود دارد كه شما به عنوان يك ناخنكار بايد آنها را در آموزش كاشت ناخن رعايت كنيد. اين نكات به عنوان ترفندهاي كاشت ناخن شناخته مي شود. در اين مطلب به بررسي و توضيح ترفندهاي كاشت ناخن مي پردازيم.

ترفندهاي كاشت ناخن در انتخاب ابزار

يكي از ترفندهاي كاشت ناخن انتخاب درست ابزار كار كاشت ناخن است كه تاثير زيادي در نتيجه نهايي كار دارند. براي انتخاب ابزار كاشت ناخن نكاتي را بايد در نظر بگيريد كه در اين بخش از مطلب به اين نكات مي پردازيم.

  • سرسوهان مانيكور

سرسوهان مانيكور در مرحله زيرسازي و براي برداشتن كوتيكول ها از روي سطح ناخن استفاده مي شود.

سر سوهان هاي مانيكور انواع مختلف دارند براي انتخاب بهترين نوع، بهتر است آنها را امتحان كنيد و سرسوهاني را انتخاب كنيد كه كار كردن با آن براي شما راحت تر است و بهترين نتيجه را مي گيريد. انتخاب سرسوهان مانيكور مناسب خودتان در سرعت و كيفيت مرحله زيرسازي بسيار تاثير گذار است و يكي از ترفندهاي كاشت ناخن است.

  • نيپر

اين ابزار يكي از مهمترين ابزارهاي كار كاشت ناخن است.

هنگام خريد نيپر سعي كنيد با كيفيت ترين مدل را انتخاب كنيد و نگران هزينه اي كه پرداخت مي كنيد نباشيد. نيپپرهاي كم كيفيت و ارزان كارايي لازم را ندارند و در نهايت يا باعث ايجاد زخم در اطراف ناخن مي شوند و يا پوسته هايي در اطراف ناخن به جا مي گذارند كه ظاهر بسيار بدي به ناخن مي دهد. نيپر بايد تيز باشد. نيپرهاي با سر كوچك كارايي بيشتري در مانيكور دارند و براي راحتي در استفاده، نيپر بايد دسته فنري داشته باشد. نگهداري از نيپر هم بسيار مهم است، مراقب باشيد كه سر نيپر ضربه نخورد و از نيپري كه براي مانيكور استفاده مي كنيد براي برداشتن نگين از روي ناخن و يا بريدن چيزي استفاده نكنيد.

  • قلم كاشت ناخن

قلم كاشت ناخن اكريليك در دو نوع تخت و وان بال (اشكي) در بازار موجود است.

هر كدام از اين قلم ها خصوصيات خود را دارند اما يكي از ترفند هاي كاشت ناخن اين است كه بدانيد اصولا كار با قلم وان بال سريع تر از قلم تخت مي باشد. دقت كنيد كه با هر دو قلم تمرين كنيد و قلمي را انتخاب كنيد كه براي شما راحت تر است و با كمك آن مواد گذاري را سريعتر و بهتر انجام مي دهيد. انتخاب قلم مناسب خودتان سرعت و كيفيت كار مواد گذاري را افزايش مي دهد.

  • سرسوهان الماسه

سرسوهان الماسه در جنس هاي مختلف در بازار موجود است.

براي انتخاب نوع مناسب سرسوهان مي توانيد از تجربه ديگران استفاده كنيد اما به طور كلي سرسوهان بايد جنس مقاومي داشته باشد و بافت الماسه بايد طوري باشد كه به راحتي مواد را تراش دهد.

  • دستگاه UV 

اين دستگاه نقش مهمي در كاشت ناخن با ژل و ژليش ناخن دارد.

براي سرعت بخشيدن به كار و كيفيت بالاتر كار از دستگاه هاي UV با لامپ LED استفاده كنيد. اين دستگاه ها در زمان كمتري مواد ژل را خشك مي كنند و لايه هاي زيري خميري نمي ماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.