كاور ناخن چيست؟ قسمت اول

۳۱ بازديد

حتما شما هم جزء بانواني هستيد كه به زيبايي ناخن هايتان اهميت مي دهيد و از روش هاي مختلفي همچون مانيكور و پديكور و انواع كاشت ناخن استفاده مي كنيد. كاور ناخن نيز يكي از روش هاي زيباسازي ناخن هاي طبيعي مي باشد. حتما برايتان سوال پيش مي آيد كه كدام بهتر است؟ تفاوت كاور ناخن با كاشت ناخن چيست و اصلا چرا بايد روش كاور ناخن را براي زيبايي ناخن هايتان انتخاب كنيد؟ ما در نيل آكادمي به مباحث آموزش كاشت ناخن پرداخته و به شما پيشنهاد مي كنيم كه مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد تا به تمامي نكات و سوالات خود در زمينه كاور كردن ناخن نيز دست يابيد.

 

كاور ناخن چيست؟

كاور ناخن (يا لمينت ناخن) يكي از انواع كاشت ناخن است كه روي ناخن طبيعي انجام مي شود. همانطور كه از اسمش مشخص است با مواد كاشت ناخن (ژل يا اكرليك) ناخن طبيعي مشتري كاور مي شود و بيشتر براي مقاومت ناخن در مقابل شكستن (براي ناخن هاي شكننده) و دوام بيشتر لاك بر روي ناخن اجرا مي شود. در كاور يا لمينيت ناخن از تيپ گذاري و يا فرمر استفاده نمي شود و بلندي قد نهايي كاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتري مي باشد. در اين مطلب كاور با پودر (مواد اكرليك) به شما آموزش داده مي شود.

 

چرا كاور ناخن؟

اولين دليل كاوركردن ناخن ها، زيبايي بخشيدن به آن است. در كاور كردن ناخن با ايجاد نظم در ناخن ها، زيبايي صدچنداني در ظاهر دست ها ايجاد مي شود و موجب افزايش اعتماد به نفس بانوان مي گردد. دليل ديگر اين است كه برخي از خانم ها داراي ناخن هايي ضعيف مي باشند كه به سادگي مي شكند. آن ها به جاي اينكه ناخن هاي طبيعي خود را آرايش كرده و سوهان بكشند به سراغ روش كاشت ناخن مي روند كه اين روش براي ناخن هاي ضعيف و شكننده بسيار مضر مي باشد، بنابراين بهترين روش براي اين نوع از ناخن ها و در كل تمامي ناخن ها روش كاور  مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.