آموزش هواگيري كاشت ناخن قسمت دوم

۲ بازديد

چگونه هواگرفتگي ناخن را تشخيص دهيم؟

در كاشت ناخن هايي كه با پودر كلير انجام شده باشد تشخيص هواگرفتگي بسيار راحت مي باشد. اما از آنجايي كه كاشت هاي مختلفي انجام مي شود در آموزش هواگيري كاشت ناخن بايد علائم هواگرفتگي را خودتان بدانيد و به مشتري خود نيز آنها را گوشزد كنيد تا در صورت بروز هر كدام از علائم سريعا به شما مراجعه كند.

براي تشخيص هواگرفتگي ناخن مي توان گفت كه در حالت كلي بايد دقت كنيد كه قسمت هايي از كاشت كه هوا دارد رنگش با جاهاي ديگر فرق دارد و يا هاله سفيد و مات داخل خودش دارد بنابراين به احتمال زياد دچار هواگرفتگي شده است. البته اين در صورتي است كه شما بتوانيد ناخن كاشته شده را به وضوح ببينيد. اگر روي ناخن لاك باشد احتمالا شما نمي توانيد از علائم گفته شده، هواگرفتگي را تشخيص دهيد. به همين علت، هواگرفتگي ناخني كه روي آن لاك باشد را صرفا از گير كردن آن به وسايل پرزدار و يا موها مي توان نشخيص داد و به سادگي از كنار آن نبايد عبور كرد.

دفت كنيد كه اگر هواگرفتگي را جدي نگيريد و زمان زيادي از هواگرفتگي ناخن بگذرد و ترميم نكند ممكن است كه جرم، زير آن رفته و موجب تغيير رنگ شده و نهايتا به قارچ ناخن بيانجامد كه اتفاقي بسيار ناخوشايند مي باشد. در ادامه شما با دلايل هواگرفتگي ناخن آشنا مي شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.