آموزش هواگيري كاشت ناخن قسمت چهارم

۵ بازديد

وسايل مورد نياز در آموزش هوا گيري كاشت ناخن

  • سرسوهان الماسه مخروطي يا سرسوهان الماسه استوانه سرگرد
  • سوهان برقي
  • عينك ايمني
  • ماسك

 

مراحل آموزش هوا گيري كاشت ناخن

 

  1. مرحله اول: كوتاه كردن قد ناخن
  2. مرحله دوم: نازك كردن مواد روي ناخن (مواد كاشت ناخن)
  3. مرحله سوم: هواگيري

مرحله اول آموزش هواگيري كاشت ناخن : كوتاه كردن قد ناخن

ابتدا با استفاده از سرسوهان الماسه استوانه اي سرگرد، قد ناخن را كوتاه مي كنيد.

دقت كنيد كه زاويه سرسوهان با سر ناخن بايد ۹۰ درجه باشد و حركت در جهت چرخش سوهان از يك سمت به سمت ديگر باشد. در اين مرحله براي انتخاب جهت درست حركت روي نوك ناخن دقت كنيد كه در صورت انتخاب نادرست جهت حركت، ممكن است سوهان در رفته و به ناخن ضربه بزند. همچنين دقت كنيد كه اگر ناخن داراي شكستگي بزرگي بوده و اين شكستگي لق مي زند حتما آن را با انگشتانتان نگه داريد تا از كنده شدن ناگهاني و زخم شدن ناخن جلوگيري كرده باشيد. حواستان به گوشت زير ناخن مشتري باشد چرا كه برخي از مشتريان داراي گوشت انگشت بلند بوده و ممكن است ناخواسته حين كوتاه كردن قد ناخن اين گوشت ضخم شود.

مرحله دوم آموزش هواگيري كاشت ناخن : نازك كردن مواد روي ناخن

با استفاده از سرسوهان الماسه استوانه اي سرگرد، مواد روي ناخن را تا جايي كه مي توانيد نازك كنيد.

در همين مرحله ممكن است بخشي از هواگرفتگي مواد از ناخن جدا شود. حواستان را جمع كنيد كه استفاده از عينك در اين مرحله بسيار مهم است چراكه مواد جدا شده داراي لبه هاي تيز بوده و ممكن است به درون چشم شما پرتاب شوند. مرحله نازك كردن ناخن مرحله بسيار مهمي است چون موجب مي شود كه مرحله بعد يعني هواگيري بسيار راحت انجام شود. دليل آن هم اين است كه هر چقدر مواد ناخن نازكتر باشد راحت تر از ناخن جدا مي شود.

مرحله سوم آموزش هواگيري كاشت ناخن : هواگيري

براي هواگيري قسمت هاي هواگرفته كاشت ناخن بايستي با سر گرد سرسوهان به آرامي به قسمت هاي هواگرفته ضربه بزنيد.

اين كار باعث مي شود كه قسمت هاي هواگرفته به راحتي جدا شوند. دقت كنيد كه حتما از ماسك و دستكش استفاده كنيد چون مواد جدا شده، سبك ريز و داراي لبه هاي تيز مي باشند و با پرتاب شدن به سمت صورت شما ممكن است به چشم آسيب برسانند و وارد ريه شده و مشكلات جدي ايجاد مي كنند. در عين حال اگر از حالت ضربه زدن استفاده نكنيد و سرسوهان را به صورت مداوم و طولاني در يك نقطه نگه داريد به علت اصطكاك، ناخن داغ شده و براي مشتري حالت ناخوشايندي ايجاد مي كند. پس يكي ديگر از دلايل استفاده از حالت ضربه زدن جلوگيري از داغ شدن صدف ناخن مشتري است.

نكته بسيار مهم در هواگيري ناخن اين است كه به هيچ عنوان از سرسوهان هايي كه لبه تيز دارند مانند سرسوهان الماسه استوانه استفاده نكنيد. چرا كه هم باعث داغ شدن سريع صدف ناخن مي شود و هم لبه تيز ممكن است به صدف ناخن آسيب برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.