آموزش كاشت پلي ژل با قالب قسمت سوم

۲ بازديد

مراحل كاشت پلي ژل با قالب

  1. زيرسازي
  2. انتخاب سايز مناسب قالب
  3. موادگذاري
  4. فرم دهي

مرحله اول كاشت پلي ژل با قالب : زيرسازي

مرحله اول در زيرسازي كاشت پلي ژل با قالب، مانيكور خشك است. براي اين كار با استفاده از عقب زن، كوتيكول ها را به عقب برانيد و سپس با استفاده از سرسوهان مانيكور اشكي، كوتيكول ها را از روي سطح صدف ناخن برداريد. در كاشت ناخن با ژل، مانيكور خشك مرحله بسيار بسيار مهمي است. اگر كوتيكولي روي سطح ناخن باقي بماند باعث هوا گرفتن كاشت شده و كار نهايي شما بي كيفيت مي شود.

پس از مانيكور خشك سطح ناخن را با استفاده از سرسوهان كاغذي نرم خراش مي دهيد. دقت كنيد كه به هيچ عنوان سرسوهان را روي ناخن فشار ندهيد زيرا هدف از اين كار خراش دادن سطح ناخن است و نه آسيب رساندن به صدف ناخن و نازك كردن صدف ناخن.

مرحله دوم آموزش كاشت ناخن با قالب و ژل : انتخاب سايز مناسب قالب

پس از انجام مانيكور خشك سايز مناسب قالب براي هر ناخن را انتخاب كنيد و قالب ها را براي هر ناخن كنار بگذاريد. دقت كنيد كه سايز انتخاب شده نبايد از سايز صدف ناخن بزرگتر باشد. بنابراين سعي كنيد قالب هم سايز ناخن انتخاب كنيد و اگر قالبي دقيقا هم سايز با ناخن دست مشتري پيدا نكرديد از قالبي كه مقدار بسيار كمي كوچكتر از ناخن باشد استفاده كنيد.

مرحله سوم آموزش كاشت ناخن با قالب و ژل : موادگذاري

در كاشت پلي ژل با قالب قبل از شروع مرحله موادگذاري دقت كنيد كه سطح صدف تمامي ناخن ها را به ضد قارچ آغشته كنيد. در مصرف ضدقارچ به هيچ وجه كم نگذاريد و مطمئن باشيد كه اين كار به صلاح مشتري و نهايتا خود شما خواهد بود. بعد از مرحله ضدقارچ نوبت به بيس كات ژل ميرسد. در اين كاشت مانند تمامي كاشت هاي ژل، موادگذاري به صورت ناخن به ناخن انجام مي شود. سطح ناخن را به يك لايه نازك از بيس كات آغشته كنيد و دست را به مدت ۶۰ ثانيه زير دستگاه UV قرار مي دهيد.

حال نوبت به موادگذاري درون قالب مي رسد.

در ويديو، شما موادگذاري درون قالب را مشاهده مي كنيد. براي اين كار مقدار مورد نياز از ژل را درون قالب قرار دهيد و با قلم، ژل را درون قالب پخش كنيد. قالب را از انتهاي ناخن، روي سطح ناخن قرار داده و به آرامي روي ناخن بخوابانيد. با ايجاد مقدار كمي فشار، هواي زير مواد خارج مي شود و حباب هوا باقي نمي ماند. با ايجاد اين فشار ممكن است مقداري از مواد از كنار قالب به بيرون درز پيدا كند. اين مواد را حتما با قلم از دور ناخن تميز كنيد و بعد از اين كار همينطور كه قالب را نگه داشته ايد دست را زير دستگاه UV قرار داده و ۶۰ تا ۹۰ ثانيه براي خشك شدن ژل صبر كنيد.

پس از خشك شدن مواد مي توانيد قالب را به آساني از روي ناخن جدا كنيد. البته توجه داشته باشيد كه در بعضي موارد ژل داراي سطحي چسبنده مي باشد كه در اين مواقع  با استفاده از پد آغشته به كلينزر مي توانيد چسبندگي سطح ناخن را از بين ببريد. در ويديو اين كار را انجام داده ايم تا شما به آساني آن را ياد گرفته و تمرين كنيد.

مرحله چهارم آموزش كاشت ناخن با قالب و ژل : فرم دهي

ناخن هايي كه با استفاده از قالب كاشته مي شوند، معمولا نياز به سوهان كشي ندارند. براي اطمينان و چك كردن دور ناخن با استفاده از سرسوهان مانيكور استوانه اي دورگير يك دورگيري امتحاني جهت چك كردن انجام دهيد.

در كاشت پلي ژل با قالب با استفاده از سرسوهان مخروطي الماسه زير ناخن را سوهان بكشيد و صاف كنيد. پس از اين مرحله مي توانيد با استفاده از سوهان دستي فرم دلخواه مشتري را به ناخن بدهيد و سپس با استفاده از همان سوهان دستي روي سطح ناخن خراش هايي جزئي ايجاد كنيد. مي توانيد با يك لايه نازك تاپ شاين، سطحي براق و صيقلي داشته باشيد يا در همين مرحله از لاك ژل هاي رنگي استفاده كنيد. اگر مشتري تمايل به زدن لاك معمولي دارد قبل از آن سطح ناخن را با بافر صاف كنيد. در ويديو ما صرفا روي ناخن را تاپ شاين مي زنيم كه شما نيز سطح يك ناخن كاشته شده بدون ژل را مشاهده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.