آموزش ريموو كاشت ناخن در خانه قسمت سوم

۱۵ بازديد

مراحل آموزش ريمو كردن كاشت ناخن در خانه

مرحله اول ريمو كردن كاشت ناخن در خانه : سوهان كشي

مرحله اول خراش دادن سطح ناخن هاست. فرقي نمي كند كه ناخن هاي شما كاشت است و يا ژل، با سوهان دستي روي ناخن هايتان را به گونه اي سوهان بكشيد كه سطحشان كاملا مات و زبر گردد. با اين كار شما اجازه مي دهيد آستون به لايه هاي زيرين نيز نفوذ پيدا كند و كار ريمو كردن كاشت ناخن هايتان زودتر انجام گيرد. پس از اينكه روي سطح ناخن ها را مات و زبر كرديد نوبت به بلندي ناخن مي رسد. بلندي ناخن را نيز با استفاده از سوهان دستي تا محل بلندي ناخن طبيعي خودتان با صبر و حوصله كوتاه كنيد.

مرحله دوم ريموو كردن كاشت ناخن در خانه : استفاده از آستون

مرحله دوم  پس از خراش دادن سطح ناخن و كوتاه كردن قد ناخن با استفاده از سوهان دستي، استفاده از آستون است. دقت كنيد كه با توجه به اينكه قرار است ناخن هاي شما به مدت نسبتا طولاني در معرض آستون ۱۰۰ درصد قرار بگيرد بهتر است كه پوست اطراف ناخن هايتان را با استفاده از وازلين چرب كنيد و حواستان را جمع كنيد كه وازلين روي سطح ناخن هايتان ننشيند. حالا پنبه را به آستون آغشته كرده .

اين كار را براي تمامي ناخن هايتان انجام دهيد و به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقيقه فويل را باز نكنيد

مرحله سوم ريمو كردن كاشت ناخن در خانه : برداشتن مواد

پس از گذشت ۱۰ تا ۲۰ دقيقه فويل ها را به ترتيب باز كنيد. ناخن ها را از داخل فويل درآوريد. مواد كاشت و يا ژليش، نرم شده و مي توانيد با استفاده از عقب زن آنها را از روي ناخنتان بتراشيد. اگر در منزل عقب زن نداريد اين كار را مي توانيد با استفاده از ناخن هاي دست خودتان نيز انجام دهيد. تفاوت ناخن هاي كاشت شده و ژليش در اين مرحله است كه مواد كاشت بعد از قرار گرفتن در معرض آستون خميري مي گردند و مواد ژل نيز حالت ترد پيدا مي كنند. بنابراين به راحتي از روي ناخن حذف مي گردند.

مرحله چهارم ريموو كردن كاشت ناخن در خانه : صيقلي كردن ناخن

پس از اينكه مجددا فويل را باز مي كنيد و كل مواد را به راحتي از روي ناخن جدا مي كنيد نوبت به مرحله صيقلي كردن ناخن مي رسد. در اين مرحله همانطور كه مشاهده مي كنيد سطح ناخن كدر و زبر مي باشد. با استفاده از بافر سطح ناخن را كمي صاف كنيد. دقت كنيد كه قرار نيست زياد از بافر استفاده كنيد چرا كه سطح ناخن را حساس و نازك مي كند. در حقيقت هر چقدر كاشت شما اصولي تر انجام گرفته باشد در اين مرحله سطح ناخن شما حساس و دردناك نبوده و با كمي استفاده از بافر، سطح ناخن صاف و عاري از هر زبري مي شود.

مرحله پنجم ريمو كردن كاشت ناخن در خانه : استفاده از روغن

پس از اتمام اين مراحل مي توانيد از روغن زيتون، نارگيل و يا بادام و يا هر روغن مشابه ديگري كه در منزل داريد روي پوست اطراف ناخن خود بماليد تا پوست آن نرم گردد. همانطور كه در ويدئو مشاهده مي كنيد ما از روغن كوتيكول براي اينكار استفاده كرديم. اين روغن در حقيقت نرم كننده متداول پوست اطراف ناخن مي باشد و از ضخم شدن آنها جلوگيري مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.