آموزش كاشت ناخن هلويي قسمت پنجم

۷ بازديد

موارد كاربرد كاشت ناخن هلويي

از محو شدن پودر كاشت ناخن سفيد و هلويي در يكديگر در كاشت هاي بيبي بومر و از تركيب اين دو پودر در كاشت فرنچ ثابت استفاده مي شود. به عنوان مثال در كاشت فرنچ ثابت در مراحل اوليه از كاترهاي فرنچ و در مراحل پيشرفته تر مي توان با قلم شكل را ايجاد كرده و فرنچي زيبا ساخت. يا براي كاشت هاي بيبي بومر با استفاده از فيد كردن مواد با پودر سفيد و هلويي در يكديگر مي توان ناخني زيبا براي مشتري طراحي كرد كه البته كاربرد آن در ناخن هاي بلند زيبايي بيشتري نسب به ناخن هاي كوتاه خواهد داشت. در اين كاشت شما مي توانيد با بهره گيري از فرمر و يا حتي روي خود ناخن طبيعي موادگذاري را انجام دهيد.

براي داشتن يك كاشت هلويي زيبا مي توان از پودر كاشت هلويي شاين دار استفاده كرد. اين پودرها حاوي دانه هاي ريز اكليل و يا كروم مي باشند و در صورت استفاده از اين نوع پودر حتي ديگر نيازي به لاك نمي باشد و زيبايي ناخن صرفا با زدن يك لايه تاپ شاين كاملا نمايان مي شود و تا حد قابل توجهي به صرفه جويي در وقت مشتري و ناخن كار كمك مي كند. پودرهاي هلويي شاين دار هم براي ناخن هاي كوتاه و هم براي ناخن هاي بلند كاربرد داشته و در عين حال در كاشت هاي بيبي بومر و فرنچ ثابت نيز زيبايي خاصي را دارد.

قيمت كاشت ناخن هلويي

هزينه و قيمت كاشت ناخن هلويي با توجه به مكاني كه شما اين كار را انجام مي دهيد و فردي كه اين عمل را براي شما انجام مي دهد، متفاوت است. اما رنج قيمتي كاشت ناخن هلويي بين ۱۲۰ هزار تومان تا ۱۸۰ هزار تومان مي باشد.

مزايا و معايب كاشت ناخن هلويي

مزاياي كاشت ناخن هلويي

در كاشت ناخن هلويي نيازي به لاك زدن ناخن نيست و اگر صدف ناخنتان كوتاه است آنرا با پودر هلويي مي پوشانيد. اگر ناخن هاي مصنوعي داشته باشيد و يا ناخن هايتان دو رنگ باشد، به راحتي پوشانده و صاف مي شوند.

معايب كاشت ناخن هلويي

يكي از معايبي كه در آموزش كاشت ناخن هلويي بايد درنظر بگيريد اين است كه به علت كاور شدن و ديده نشدن مواد كاشت، در صورتي كه به هر علتي زير كاشت قارچ ناخن بوجود آمده باشد، تشخيص داده نمي شود و زماني قارچ بوجود آمده تشخيص داده مي شود كه از دور ناخن نمايان شده باشد و همين امر موجب مي شود كه درمان قارچ سخت تر بوده و دوره نقاهت طولاني تري داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.