آموزش كاشت ناخن با ژل قسمت چهارم

۱۰ بازديد

۷ مرحله آموزش كاشت ناخن با ژل

 

اصولا كاشت ناخن با ژل را مي توان با استفاده از تيپ، فرمر و يا فيبر ها انجام داد كه در اين مطلب مراحل آموزش كاشت ناخن با ژل را با بهره گيري از فرمر به شما آموزش مي دهيم.

مرحله اول آموزش كاشت ناخن با ژل : مانيكور خشك و زيرسازي

تقريبا در تمامي كارهاي اساسي مربوط به كاشت ناخن اين مرحله مشترك است. در حقيقت قبل از هر گونه كاشت و يا ترميم ناخن بايستي مانيكور خشك و زيرسازي انجام گيرد. براي اين كار با استفاده از عقب زن پوست ها را عقب مي زنيد و سپس با سرسوهان اشكي مانيكور، كوتيكول هاي موجود را از سطح ناخن جدا مي كنيد. براي زيرسازي نيز با سرسوهان كاغذي نرم سطح ناخن را خراش مي دهيد. به خاطر داشته باشيد هدف خراش دادن سطح ناخن است و به هيچ عنوان قصد آسيب به كراتين ناخن را نداريد. توجه كنيد كه اگر در مرحله خراش دادن سطح ناخن، ناخن نازك شود و يا به كراتين آن آسيب برسانيد امكان نچسبيدن مواد كاشت روي ناخن وجود داشته و به هرحال سطح ناخن دچار عوارض نامطلوبي مي گردد. در ويدئو اين مرحله آموزش داده شده است.

مرحله دوم آموزش كاشت ناخن با ژل : بيس كات و نصب فرمر

بعد از اتمام مانيكور خشك و زيرسازي صحيح، نوبت به استفاده از ضدقارچ و نصب فرمر مي رسد.

پس از نصب فرمر به صورتي كه در ويدئوي زير مشاهده خواهيد كرد، بايستي بيس كات را روي سطح ناخن بزنيد و پس از آن ناخن را در دستگاه يو وي قرار دهيد. دقت كنيد كه بيس كات را پيش از نصب فرمر نيز مي توانيد بزنيد.

مرحله سوم آموزش كاشت ناخن با ژل : صدف سازي ناخن

در اين مرحله، با استفاده از لايه نازكي از ژل مورد استفاده، براي ناخن يك صدف ساخته، قد و مدل ناخن را بر اساس نظر مشتري درست مي كنيد. همانطور كه مشخص است گلدوني، گرد يا تيز بودن ناخن و همينطور اندازه ناخن در اين مرحله توسط مشتري معين مي شود. بعد از اين مرحله دست را داخل دستگاه يو وي قرار داده و حدودا ۶۰ ثانيه تا خشك شدن ژل صبر مي كنيد. در ويدئو مرحله صدف سازي ناخن به صورت عملي آموزش داده مي شود.

مرحله چهارم آموزش كاشت ناخن با ژل : موادگذاري

پس از آنكه دست از داخل دستگاه يو وي خارج شد و صدف ساخته شده سفت شد، نوبت به موادگذاري مي رسد. دقت كنيد كه در اين مرحله شما مي توانيد فرمر را از ناخن جدا كنيد و در عين حال هم اجباري براي اينكار وجود ندارد. در حقيقت فرمر به شما كمك مي كند كه اندازه تمامي ناخن ها را يك دست و منظم اجرا كنيد. پس از آن در اين مرحله مقدار بيشتري از ژل را برداشته و روي ناخن مي گذاريم.

محلي كه اين بار ژل قرار مي گيرد، نزديك به ريشه ناخن مي باشد و پس از آن با قلم، آرام آرام شروع به عقب زدن ژل مي كنيد. پس از اين كار نيز با حركت هاي نرم ژل را با استفاده از قلم روي تمام سطح ناخن مي كشيد. به خاطر داشته باشيد كه به هيچ وجه نبايد زير ژل حباب هاي هوا ايجاد شود و در صورت مشاهده حباب حتما با استفاده از قلم آن را از ميان برداريد.

مرحله پنجم آموزش كاشت ناخن با ژل : سوهان كشي اوليه

بعد از آنكه ژل خشك شد و دست را از دستگاه يو وي خارج كرديد اگر تا اين مرحله فرمر را از ناخن جدا نكرده ايد هم اكنون وقت جدا كردن آن فرار رسيده است. پس از جدا كردن فرمر با استفاده از پد آغشته به كلينزر، چسبناكي سطح ناخن را از ميان مي بريد.

حال نوبت به سوهان كشي رسيده است.

اول ژل هاي اضافي اطراف ناخن را با استفاده از سوهان دستي مي گيريد و سپس با استفاده از سرسوهان الماسه، ناهمواري هاي سطح ناخن را از بين مي بريد. در ويدئو اين مرحله آموزش داده شده است.

مرحله ششم آموزش كاشت ناخن با ژل : دورگيري

مرحله بعدي دورگيري است.

اگر تا حد امكان به درستي ژل را روي ناخن گذاشته باشيد اين مرحله خيلي ضروري نيست و به آن كمتر نياز پيدا خواهيد كرد. اما به هر حال بعضي مواقع ژل به اطراف ناخن و روي پوست شره مي كند. شما بايستي حتما آن را از روي پوست جدا كنيد چرا كه اولين عامل هوا گرفتن كاشت با ژل همين امر مي باشد و شما با اين كار از بلند شدن زود هنگام ناخن جلوگيري مي كنيد. بنابراين سعي كنيد قبل از قرار دادن دست در دستگاه يو وي و خشك شدن ژل در صورت مشاهده ژل روي پوست آن را تميز كنيد.

مرحله هفتم آموزش كاشت ناخن با ژل : سوهان كشي نهايي و اتمام كار

در حقيقت بعد از دورگيري كار شما آماده است و وقت آن فرار رسيده كه با يك سوهان دستي، فرم دهي لازم را انجام دهيد و در صورت مشاهده ناهمواري در سطح ناخن مي توانيد با همان سوهان دستي يا سر سوهان كاغذي سطح ناخن را صاف كنيد و پس از آن براي ايجاد سطح صاف و صيقلي نهايي ناخن، بافر را به گونه اي كه در ويدئو مشاهده مي كنيد روي سطح ناخن بكشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.