آموزش كاشت ناخن در منزل با حداقل امكانات قسمت اول

۹ بازديد

خيلي از بانوان به دنبال آموزش كاشت ناخن در منزل هستند، چرا كه بعضي خانم ها علاقه اي به حضور در سالن هاي زيبايي ندارند. بعضي ديگر نيز به دلايلي نظير مشغله هاي كاري فرصت رفتن به سالن هاي زيبايي را ندارند. از طرفي نگراني هايي نظير شيوع بيماري هاي واگيردار نظير كرونا نيز موجب شده خيلي از خانم ها براي كاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه كنند.

در اين مطلب از آموزش كاشت ناخن قصد داريم به شما كه به هر دليلي علاقه يا امكان رفتن به سالن هاي زيبايي را نداريد آموزش كاشت ناخن در منزل را ياد دهيم كه چطور با وسايل اوليه در منزل براي خود ناخن بكاريد و ناخن كار خود باشيد. پس اصلا نگران نباشيد. نيل آكادمي به طور كامل به شما مي آموزد كه خودتان نيز مي توانيد در منزل، كاشت ناخن خود را انجام داده و حتي براي نزديكان خود نيز اين كار را انجام دهيد و دستان آنها را نيز زيبا كنيد.

انواع كاشت ناخن در منزل

براي كاشت ناخن در منزل بهتر است كاشت هايي را انتخاب كنيد كه بعد از موادگذاري نيازي به سوهان كشي نداشته باشند. آموزش كاشت ناخن در منزل با ساده ترين روش و بدون نياز به سوهان برقي به شما آموزش داده مي شود. براي كاشت ناخن در منزل بدون استفاده از سوهان برقي ۳ روش به شما آموزش داده مي شود و شما با توجه به مواد و تجهيزات در دسترس و سليقه شخصي خود مي توانيد يكي از اين روش ها را انتخاب كنيد:

  1. كاشت ناخن قالبي با مواد اكريليك (پودري)
  2. كاشت ناخن قالبي با پلي ژل
  3. لمينيت ناخن

آموزش كاشت ناخن در منزل

شما با كمك مواردي كه در ادامه آموزش كاشت ناخن در منزل بيان مي شود، به راحتي مي توانيد با كمترين تجهيزات در منزل، كاشت ناخن هاي خود را انجام دهيد و هر وقت خسته شديد كاشت ناخن خود را ريمو كنيد.

 

مراحل آموزش كاشت ناخن در منزل

  1. زيرسازي
  2. تيپ گذاري (در صورت نياز)
  3. موادگذاري

مرحله اول آموزش كاشت ناخن در منزل : زير سازي

زير سازي كاشت ناخن در منزل براي تمامي روش هاي فوق مشترك است و بدون استفاده از سوهان برقي انجام مي شود. در اين بخش از مطلب ابزار و مواد مورد نياز و مراحل زير سازي توضيح داده مي شود.

مرحله دوم آموزش كاشت ناخن در منزل : تيپ گذاري

توصيه نيل آكادمي به شما عزيزان اين است كه اگر تمايل داريد ناخن هاي بلند داشته باشيد قبل از موادگذاري براي بلند كردن قد ناخن از تيپ استفاده كنيد، چرا كه با توجه به عدم وجود سوهان برقي، مرتب كردن زير ناخن كار دشواري مي شود و با داشتن تيپ، زير ناخن صاف و مرتب مي شود و شما نيازي به سوهان كشي زير ناخن نداريد. به همين دليل در اين بخش تيپ گذاري در آموزش كاشت ناخن در منزل را به شما عزيزان آموزش مي دهيم.

مرحله سوم آموزش كاشت ناخن در منزل : موادگذاري

پس از اتمام مرحله تيپ گذاري نوبت به مرحله مواد گذاري مي رسد كه براي هر يك از انواع روش هاي كاشت ناخن در منزل به صورت جداگانه توضيح داده مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.