آموزش كاشت ناخن با فرمر قسمت پنجم

۵ بازديد

آموزش كاشت بيبي بومر با فرمر

كاشت بيبي بومر نيز با فرمر قابل انجام است و البته روندي بسيار راحت تر هم خواهد داشت. فقط بايد دقت كنيد كه موادگذاري را از محل تلاقي ناخن و فرمر شروع كنيد و بهتر است كه حالت فيد بيبي بومر را خيلي نازك با پودر سفيد و هلويي ايجاد كرده و سپس با استفاده از مواد كلير به ناخن حجم دهيد. در اين صورت در مرحله سوهان كشي فرم ناخن مورد نظر به هم نمي ريزد. پس از موادگذاري مي توانيد فرمر را جدا كنيد و مراحل سوهان كشي پس از آن نيز همانند باقي كاشت ها انجام مي شود.

ترميم كاشت ناخن با فرمر

همانطور كه قبلا در آموزش ترميم كاشت ناخن گفتيم شما در ترميم ناخن به فرمر احتياجي پيدا نمي كنيد مگر اينكه با ناخني شكسته مواجه شويد. در صورتي كه قصد ترميم ناخن شكسته را داريد مي توانيد با استفاده از فرمر قد ناخن را بلند كرده و كار ترميم را انجام دهيد. يادتان باشد كه ترميم با فرمر هيچ تفاوتي نسبت به ترميم بدون فرمر در مرحله موادگذاري ندارد.

هزينه كاشت ناخن با فرمر

هزينه كاشت ناخن با فرمر بنا به محل قرارگيري سالن و ميزان تجربه ناخن كار فرق مي كند. اما به طور ميانگين مي توان گفت كه اين هزينه بين ۱۲۰ هزار تومان تا ۱۸۰ هزار تومان متغير است.

مزايا و معايب كاشت ناخن با فرمر

  • با توجه به اينكه تيپ داراي مقداري خميدگي است كاشت با تيپ مخصوصا در ناخن هاي خيلي بلند در انتهاي كار داراي مقداري خميدگي است كه براي از بين بردن آن نياز به موادگذاري ضخيم و سوهان كشي زياد است. اما در كاشت ناخن با فرمر اين مشكل وجود ندارد.
  • به علت حذف شدن زمان تيپ گذاري و كوتاه تر شدن فرم دهي ناخن در كاشت ناخن با فرمر، زمان كاشت ناخن با فرمر بسيار كوتاه تر است.
  • كاشت ناخن با فرمر ظرافت بيشتري نسبت به كاشت ناخن با تيپ دارد.
  • اگر فرمر به درستي نصب نشود مواد از قسمتي كه به ناخن متصل است جدا مي شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.