آموزش كاشت ناخن با فرمر قسمت اول

۱۰ بازديد

يكي از پرطرفدارترين مطالب در آموزش كاشت ناخن، آموزش كاشت ناخن با فرمر مي باشد. در بسياري از موارد در كاشت ناخن لازم است تا از فرمر كه يك ابزار براي بلند كردن قد ناخن مي باشد، استفاده كرد. به شما پيشنهاد مي كنيم تا انتهاي مقاله با همراه باشيد تا تمامي نكات از صفر تا صد آموزش كاشت ناخن با فرمر و مراحل انجام آن و نكات كليدي آن را فرا گيريد.

فرمر چيست؟

اولين نكته در آموزش كاشت ناخن با فرمر اين است كه بدانيد فرمر چيست.

در كاشت ناخن براي بلند كردن قد ناخن مي توان از چند روش استفاده كرد كه استفاده از فرمر يكي از اين روش ها مي باشد. فرمرها به ۲ شكل در بازار عرضه مي شوند:

  1. فرمر چند بار مصرف
  2. فرمر يكبار مصرف
  • فرمر چند بار مصرف

همانطور كه از اسم آن پيداست از اين فرمر مي توان چند بار استفاده كرد. جنس اين فرمر تركيبي از فلز و طلق است، به همين دليل به عنوان فرمر فلزي نيز شناخته مي شود. اين فرمر به كمك فلز نرم و قابل انعطافي كه دارد بر روي ناخن نصب مي شود و با كمك قسمت طلقي مي توانيد قد ناخن را بلند كنيد.

  • فرمر يكبار مصرف

اين فرمر در دو جنس كاغذي و طلقي و به صورت رولي در بازار موجود است و به خاطر چسبندگي قسمت پاييني، به راحتي بر روي ناخن نصب مي شود. فرمر كاغذي و طلقي به خاطر جنسي كه دارد و نحوه نصب بر روي ناخن فقط يكبار قابل استفاده است. در حالت كلي كار با فرمرهاي يكبار مصرف راحت تر است و كارايي بيشتري دارند و مي توان گفت استفاده از فرمر هاي فلزي منسوخ شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.