آموزش ژليش ناخن طبيعي قسمت هفتم

۳ بازديد

ژليش ناخن كاشته شده

براي ژليش ناخن كاشته شده پس از اتمام كار، مراحل ژليش ناخن را انجام دهيد.

دوام ژليش روي ناخن كاشته شده بيشتر از ناخن طبيعي است، به همين دليل لاك ژل هاي تك مرحله اي نيز دوام طولاني تري روي ناخن كاشته شده دارند. نكته قابل توجه در ژليش ناخن كاشته شده اين است كه با توجه به ضخامتي كه ژليش به ناخن مي دهد، براي داشتن نتيجه بهتر و ظريفتر بهتر است كاشت ناخن را نازكتر انجام دهيد.

ريمو كردن ژليش از روي ناخن كاشته شده

براي ريموو كردن ژليش از روي ناخن كاشته شده به راحتي مي توانيد با استفاده از سر سوهان الماسه ژليش را بتراشيد. مواد كاشت ناخن از آسيب رسيدن به صدف ناخن توسط سر سوهان الماسه جلوگيري مي كند.

 

هزينه ژليش ناخن

هزينه ژليش ناخن در سالن هاي مختلف يكسان نيست و با توجه به مكان سالن و كيفيت كار ناخن كار متغير است. اين هزينه با توجه به موقعيت مكاني سالن و مهارت و تجربه كاري ناخن كار بين ۳۵ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان متغير است. با توجه به امكان آسيب به ناخن طبيعي در حين انجام كار بدون توجه به قيمت و مكان سالن، ناخن كاري را انتخاب كنيد كه مهارت بيشتري در زمينه كاري خود دارد.

 

مزايا و معايب ژليش ناخن

  • ژليش ناخن دوام و درخشندگي بيشتري از لاك معمولي دارد.
  • به دليل ضخامتي كه ژليش ناخن دارد مقاومت ناخن طبيعي را بالا مي برد.
  • ضخامتي كه ژليش ناخن دارد برجستگي طبيعي و زيبايي به صدف ناخن طبيعي مي دهد.
  • براي كساني كه علاقه اي به موادگذاري به روي ناخن طبيعي خود ندارند اما دوام لاك برايشان مهم است گزينه بسيار مناسبي مي باشد.
  • عدم امكان ترميم ژليش باعث مي شود احتمال آسيب به صدف ناخن بالا برود.
  • ژليش ناخن مانند لاك معمولي به راحتي و با استون قابل پاك كردن نيست و همين امر ممكن است براي افرادي كه تنوع در رنگ لاك را دوست دارند محدوديت ايجاد كند.
  • دستگاه UV براي كساني كه به اشعه خورشيد حساسيت دارند و يا پوست حساسي دارند مضر است و ژليش ناخن بدون استفاده از اين دستگاه ممكن نيست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.