آموزش كاشت ناخن بيبي بومر قسمت سوم

۵ بازديد

۵ مرحله آموزش كاشت ناخن بيبي بومر

  1. زير سازي
  2. تيپ گذاري
  3. موادگذاري
  4. سوهان كشي
  5. تاپ شاين

مرحله اول آموزش كاشت ناخن بيبي بومر : زير سازي

در آموزش كاشت ناخن بيبي بومر اولين مرحله در زير سازي، مانيكور خشك مي باشد.

براي انجام مانيكور ابتدا با استفاده از عقب زن پوست هاي اطراف ناخن را به عقب مي رانيم. دقت داشته باشيد كه عقب زن نبايد فشاري روي صدف ناخن ايجاد كند. سپس با استفاده از سرسوهان مانيكور اشكي، كوتيكول هاي روي صدف ناخن را برداريد. حركت سوهان بر روي ناخن بايد از يك جهت باشد و مراقب باشيد كه سوهان را يك جا نگه نداريد زيرا باعث ايجاد آسيب به صدف ناخن و حس نا خوشايند داغي و سوختگي براي مشتري مي شود. بعد از برداشتن كوتيكول ها از روي ناخن با استفاده از نيپر پوست هاي اضافه اطراف ناخن را ببريد.

در آموزش كاشت ناخن بيبي بومر آخرين مرحله از زير سازي، خراش دادن سطح ناخن و ايجاد بستر مناسب براي تيپ گذاري و مواد گذاري است. با استفاده از سر سوهان كاغذي نرم سطح ناخن را خراش دهيد. اين كار باعث مي شود كه چربي هاي اضافه سطح ناخن برداشته شود و خراش ها بستر مناسبي را براي چسبيدن مواد ايجاد كنند. براي آنكه مرحله زيرسازي را بهتر درك كنيد و آموزش كاشت بيبي بومر را آغاز كنيد حتما ويديو را با دقت مشاهده كنيد.

مرحله دوم آموزش كاشت ناخن بيبي بومر : تيپ گذاري

حال كه زيرسازي انجام شده و صدف ناخن آماده براي يك كاشت زيبا گرديده است، براي تيپ گذاري ابتدا بايد سايز مناسب تيپ را انتخاب كنيد. تيپ بايد دقيقا هم سايز ناخن باشد. اگر نتوانستيد تيپ هم سايز ناخن پيدا كنيد مي توانيد از تيپي كه مقدار كمي از ناخن بزرگتر است استفاده كنيد و با استفاده از سوهان دستي بغل هاي تيپ را كوچك كنيد تا هم سايز ناخن شود. قبل از تيپ گذاري حتما قد ناخن مشتري را كوتاه كرده و به خاطر داشته باشيد كه بهتر است قبل از تيپ گذاري سطح صدف ناخن مشتري را به ضد قارچ آغشته كنيد. مراحل تيپ گذاري به صورت زير انجام مي شود.

  • مقداري چسب ناخن به قسمت پاييني تيپ بزنيد.
  • تيپ را عمود بر ناخن قرار دهيد و سپس به آرامي روي ناخن بخوابانيد.
  • تيپ را تا زماني كه چسب خشك مي شود نگه داريد، نيازي به اعمال فشار نيست.
  • به كمك كاتر قد تيپ را به دلخواه مشتري كوتاه كنيد.
  • با استفاده از سوهان دستي فرم دلخواه مشتري را به ناخن بدهيد.
  • با استفاده از سوهان كاغذي نرم خط تيپ را از بين ببريد و سطح تيپ را خراش دهيد.

مرحله سوم آموزش كاشت ناخن بيبي بومر : مواد گذاري

مهمترين مرحله در آموزش كاشت ناخن بيبي بومر همين مرحله موادگذاري مي باشد. مراحل مواد گذاري در كاشت بيبي بومر به شرح زير است:

  • ابتدا تمامي ناخن ها را به ضد قارچ آغشته كنيد. اين مرحله در كاشت ناخن بسيار مهم است و توصيه مي شود حتما از ضد قارچ استفاده شود.
  • قبل از مواد گذاري هر ناخن، تمام سطح صدف ناخن را به پرايمر آغشته كنيد. بهتر است از پرايمرهاي غير اسيدي استفاده كنيد و استفاده از پرايمر هايي كه تركيب ضد قارچ و پرايمر است توصيه نمي شود.
  • ابتدا مواد گذاري با پودر سفيد را انجام مي دهيد، مواد را سر ناخن قرار مي دهيد و با استفاده از قلم به آرامي به سمت ريشه ناخن مي كشيد. ضخامت مواد سفيد در سر ناخن بيشتر است و هر چه به مركز ناخن نزديك مي شويد نازكتر مي شود. سعي كنيد حالت فيد شدن را در وسط ناخن ايجاد كنيد.
  • مقداري از مواد هلويي را برداريد و در انتهاي ناخن (نزديك به ريشه ناخن) قرار دهيد ومواد را به كمك قلم و به آرامي به سمت سر ناخن بكشيد. اين كار بايد با دقت و به آرامي انجام شود تا حالت فيد شدن به درستي اجرا شود. اگر مواد به پوست اطراف ناخن چسبيد قبل از خشك شدن با قلم آن را جمع كنيد.

اگر مواد گذاري را تميز و با دقت انجام دهيد مرحله سوهان كشي خيلي كوتاه انجام مي شود. اما اگر مواد گذاري خيلي ضخيم باشد و يا ناهمواري هاي زيادي داشته باشد ممكن است در مرحله سوهان كشي حالت فيدي كه شما ايجاد كرديد كاملا از بين برود و كاشت شما زيبايي خود را از دست بدهد.

مرحله چهارم آموزش كاشت ناخن بيبي بومر : سوهان كشي

همانطور كه گفته شد اگر در مرحله مواد گذاري دقت كرده باشيد و نكات لازم را رعايت كرده باشيد، در كاشت ناخن بيبي بومر مرحله سوهان كشي خيلي سريع و فقط به منظور چك كردن كار انجام مي شود.

مراحل سوهان كشي در آموزش كاشت ناخن بيبي بومر به شرح زير است:

  • ابتدا با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه سر گرد يا مخروطي، نا همواري هاي سطح ناخن را از بين ببريد. اگر در اين مرحله سوهان را روي ناخن فشار دهيد فرم مواد گذاري شما از بين مي رود.
  • با استفاده از سر سوهان مانيكور استوانه دور گير، دورگيري كاشت را انجام دهيد. هنگام دورگيري دقت كنيد كه فشار زياد سر سوهان بر روي ناخن ممكن است مواد را كاملا از بين ببرد و ظاهر كاشت شما خوشايند نمي شود.
  • با سر سوهان الماسه استوانه، رد سر سوهان دورگير را از بين ببريد و فرم نهايي روي ناخن را ايجاد كنيد.
  • با سوهان دستي فرم بغل و بالاي ناخن را درست كنيد و فرم نهايي را به ناخن بدهيد. در اين مرحله قد ناخن ها را با هم چك كنيد كه هم اندازه باشند و نكته ي ديگري كه بايد در اين مرحله به آن دقت كنيد همسان سازي فرم ناخن هاست و دقت به اينكه ناخن ها كج نباشند. بنابراين در اين مرحله قد تك تك ناخن ها و هم اندازه و فرم بودن ناخن ها را با يكديگر چك كنيد.
  • در مرحله آخر از سوهان كشي با استفاده از سر سوهان كاغذي نرم رد سر سوهان الماسه و سوهان دستي را از بين ببريد و ناخن را براي مرحله آخر آماده كنيد.

مرحله پنجم آموزش كاشت ناخن بيبي بومر : تاپ شاين

آموزش كاشت ناخن بيبي بومر شما آماده آخرين مرحله يعني تاپ شاين است.

همانطور كه در بالا گفته شد كاشت بيبي بومر به خاطر ظاهر زيبايي كه دارد نياز به لاك و يا طراحي ندارد و به همين دليل يك لايه ي نازك تاپ شاين روي ناخن بزنيد و دست را داخل دستگاه UV قرار دهيد. پس از خشك شدن تاپ شاين با روغن كوتيكول پوست اطراف ناخن را چرب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.