بهترين نوع كاشت ناخن قسمت پنجم

۳ بازديد

كاشت ناخن فيبري

در انتخاب بهترين نوع كاشت ناخن بهتر است بدانيد كه در كاشت ناخن فيبري كه با ژل انجام مي شود براي بلند كردن قد ناخن به جاي تيپ و فرمر از فيبر استفاده مي شود. فيبر ها رشته هاي نازكي هستند كه در كنار هم قرار مي گيرند و به صورت متري و يا بسته بندي در بازار عرصه مي شوند. در صورت آموزش صحيح، استفاده از فيبر كار بسيار راحتي است. استفاده از فيبر براي مشترياني با ناخن هاي خاص توصيه مي شود. .به عنوان مثال ناخن هاي قاشقي و يا ناخن هايي كه گوشت اطراف آنها بلند است و امكان تيپ گذاري صحيح و يا استفاده از فرمر براي آنها وجود ندارد.

مزاياي كاشت ناخن با فيبر

  • محدوديتي براي استفاده از فيبر وجود ندارد و براي هر صدف ناخن مي توان از آن استفاده كرد.
  • پس از قرار دادن فيبر اصلي ناخن مي توانيد فرم دلخواه مشتري را به ناخن بدهيد.
  • با جمع كردن فيبر براي ناخن با فرم نوك تيز، مرحله سوهان كشي فرم دهي كوتاهتر مي شود.
  • به دليل رشته اي بودن فيبر و انعطاف پذيري ژل تركيب فيبر با ژل داراي مقاومت و انعطاف پذيري بالايي است.

معايب كاشت ناخن با فيبر

  • جنس فيبر از رشته هاي فايبر گلس مي باشند به همين دليل اگر در حين كار با فيبر از دستكش استفاده نشود ذره هاي ريز فيبر داخل دست رفته و به سختي خارج مي شود.
  • كاشت ناخن با فيبر نياز به آموزش اصولي و دقت بالا دارد.
  • در كاشت ناخن با فيبر، هم در مرحله فيبر گذاري و هم در مرحله موادگذاري بايد از دستگاهUV استفاده كرد و همين امر باعث طولاني شدن مراحل كار مي شود.
  • در هنگام استفاده از فيبر بايد دقت داشت كه ذرات فيبر، داخل دست مشتري نرود.

كاشت ناخن ميكس

يكي از جديدترين روش‌ها كاشت ناخن ميكس است كه يك ناخن تركيبي است يعني از دو نوع كاشت پودري و ژله‌اي تشكيل شده است. در اين روش بعد از اين كه از ضد قارچ استفاده شد و مراحل كاشت پودري و سوهان كشي انجام شد يك لايه ژل روي ناخن كشيده مي ‌شود و سپس ناخن داخل دستگاه UV قرار داده شده تا خشك شود. كاشت ناخن ميكس همان دوام پودر را داراست با اين تفاوت كه حالت براق و شيشه‌اي دارد و نيازي به لاك نداشته و خودش به نوعي طراحي دارد. اين نوع كاشت امروزه بهترين نوع كاشت ناخن محسوب مي‌شود فقط از ديگر كاشت‌ها كمي گران‌ تر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.