بهترين نوع كاشت ناخن قسمت اول

۵ بازديد

براي اينكه بدانيد بهترين نوع كاشت ناخن كدام است، لازم است تا به چند نكته دقت كنيد. اولين نكته اين است كه دليل شما براي كاشت ناخن چيست.  شما صرفا براي زيبايي يا به دليل مشكلات ناخن‌ هايتان و براي پوشاندن ناخن‌هايي كه از نظر خودتان رنگ و روي زيبايي ندارد، مي خواهيد كاشت ناخن را تجربه كنيد! در حال حاضر اگر درحال سپري كردن دوره هاي آموزش كاشت ناخن هستيد و يا به عنوان فردي هستيد كه مي خواهد كاشت ناخن را انجام دهد، براي انتخاب بهترين نوع كاشت ناخن لازم است تا با انواع كاشت ناخن و واقعيت ها و عوارض آن ها آشنا شويد.

انواع كاشت ناخن

براي انتخاب بهترين نوع كاشت ناخن ابتدا بايد انواع كاشت ناخن را بشناسيد و بتوانيد هر كدام را بررسي كنيد. در اين مطلب قصد داريم ابتدا انواع كاشت ناخن را براي شما به طور خلاصه و مفيد مرور كرده و سپس به بررسي مزايا و معايب هر كدام از اين انواع كاشت ناخن بپردازيم.

به طور كلي ۲ نوع كاشت ناخن داريم:

  1. كاشت ناخن با پودر
  2. كاشت ناخن با ژل

كاشت ناخن با پودر

كاشت ناخن با پودر روشي از كاشت ناخن است كه با استفاده از پودر و ليكوييد انجام مي شود. كاشت ناخن با پودر زير مجموعه هايي دارد كه مي توان به كاشت هلويي، انواع كاشت گريم، كاشت استند گلس، كاشت قالبي و… اشاره كرد. تمامي اين كاشت ها را هم مي توان با استفاده از روش تيپ گذاري و هم با استفاده از فرمر انجام داد.

كاشت ناخن با ژل

كاشت ناخن با ژل روشي از كاشت است كه با استفاده از مواد ژل انجام مي شود. كاشت ناخن با ژل زير مجموعه هايي دارد كه مي توان به كاشت ناخن با ژل بيلدر، كاشت ناخن با پلي ژل، كاشت ناخن با فيبر، لمينيت ناخن و … اشاره كرد. كاشت ناخن با ژل با استفاده از روش تيپ گذاري، كاشت قالبي، استفاده از فرمر و استفاده از فيبر انجام مي شود.

حال براي تصميم گيري درمورد بهترين نوع كاشت ناخن مي بايست انواع مختلف كاشت و مزايا و معايب اين روش ها را بررسي كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.